2012年4月7日 星期六

筍工



記得幾年前,在澳洲小島度假酒店內住上六個月,包機票包食宿,悠閒地曬曬太陽、扒扒艇、打打golf等,然後將度假生活定期寫blog就可以獲得AUD150,000薪酬。這份工當年曾被喻為世紀超級筍工,羨慕死許多bloggers。

又或者我們的特首,人工比美國總統還要多,但負的責任比清潔工人還要小。無論在公在私或退休後,食住行都有人豪包,臨近退休更可公費環遊世界。說做特首是一份筍工也不為過。

以上兩份工雖然筍,但起碼要識字,甚至要識英文。最近我聽過的一份筍工,不識字年紀大照樣有收入,而且職務輕鬆簡單。

話說有個住獨立屋的阿婆,叫兒子簽下「衰仔紙」,向政府申領綜援。除了綜援金,還有其他收入。

阿婆住的那條村有很多村民已移居外地,不少村屋長年空置,屋主交低門匙;當然更要定期放下「利是」給阿婆,叫阿婆代給祖先上香。屋主少則一年一次回鄉;更有十年八載才回鄉一次,到底有沒有按時上香呢?聽說各家各戶的祖先還沒有報夢告狀。

阿婆朝朝去嘆茶,睡睡午覺看看電視又一天,連blog都不必寫,收入足以過得非常優悠寫意,還不用交稅呢。

各位海外鄉親父老,有沒有門匙&利是留給我呀?


4 則留言:

  1. 要 "文" 海外鄉親父老 "本",要用 Facebook 同寫英文至有效喎...
    [版主回覆04/08/2012 01:20:35]我喺網上查到incense stick=香。
    有啲人喺屋企會擺放祖先嘅神主牌,早晚裝香比祖先。
    而家後生啲嘅人就通常拜神或者拜山時先會裝香。
    [The Teacher回覆04/08/2012 00:54:55]我咁老都唔知上香係乜喎...
    [版主回覆04/08/2012 00:31:23]仲識得要裝香比祖先嘅鄉親父老,莫講話英文,可能連中文字都未必識,後生嗰代一早就拿拿聲賣屋套現啦,仲會理啲祖先咩。

    回覆刪除
  2. Wow 真是筍工bor, 不過沒做特首咁筍bor, 人地連香都唔使上bor

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2012年4月14日 晚上7:39

    果然筍^^

    回覆刪除
  4. 特首份糧主要是支付他長期被人鬧架!

    回覆刪除