2012年3月6日 星期二

高官 & 大嬸



今天坐車,有位C9大嬸講電話講個不停,我無意偷聽,是當事人不介意全車人都聽見。

生產日子幾時呀……有床位喎……照咗超聲波未呀……唔好經深圳喇……喱排中港車睇得好緊呀……不如搭飛機過嚟啦……機場冇人理架……咁一係兜去珠海嚟囉……中港碼頭都好鬆架……其他嘢我會同你搞掂……

一個C9大嬸可以非常了解各口岸入境清況,那麼我們的入境事務處處長、保安局局長、警務處處長以及甚麼司長、特首等政府高官是否知道呢?

C9大嬸靠過境生仔賺錢,所以非常留意各口岸入境措施。我們的政府高官對於影響民生的災難冷漠,是因為知得多做得多,你去告訴他他也聽不見,非要等到給人掟臭雞蛋時才去處理。

高官上班時大概只會盤算挖多大的地牢令自己豪宅增值,去甚麼場所認識誰人有私人飛機,那裏有荀盤出租。講到尾,C9大嬸同高官都是同一類人,為了個人利益,理得全香港人死。


5 則留言:

  1. 蛇有蛇路,鼠有鼠路,如果拉到呢D中介人,全部要坐監先啱 !
    [版主回覆03/09/2012 00:26:27]做馬伕都犯法架,咪一樣咁多馬伕,就算冇馬伕都一樣有妓女。唯一辦法就係唔發出世紙。

    回覆刪除
  2. 美國開國老坑之一(one of the founding fathers)話."Government that governs least, governs best". 可能啲港共稍為誤解哩句野少少...
    [The Teacher回覆03/09/2012 09:30:44]HK is the only place in the civilized world where 公務員人工高福利好假期多工時短....
    [版主回覆03/09/2012 00:26:48]好多人投身公務員,係因為人工高福利好假期多工時短,仲可以蛇王吞泡冇人炒,有幾多個係諗住幫市民解困去做公務員!

    回覆刪除
  3. 希望政府人員看到你的blog. 真是要好好檢討點解C9都會睇唔起他們!
    [版主回覆03/11/2012 01:41:39]政府人員是不會看到的,他們不會讓自己看到的,他們也會不介意普羅大眾睇唔起他們。

    回覆刪除
  4. 香港政府點捨得放棄呢隻雙非金蛋吖!好明顯港人利益唔及d大陸人重要,俾d市民逼得緊lu wor,咪做少少行政措施交差囉!其實完全唔俾大陸孕婦入境咪得囉,係呀曾生唔願意之嘛!
    [版主回覆03/14/2012 00:04:25]而家睇落,高官可能有着數攞,先會任由大陸人落黎生仔。

    回覆刪除
  5. They are all for themslves....typical humans!!
    [版主回覆03/18/2012 22:51:51]殺人放火金腰帶

    回覆刪除