2011年9月5日 星期一

普通人



日式餐廳的枱上,經常會見到一盅兩盅,是調味品或漬物,給顧客自取。



最近,在一家日式餐廳進餐,鄰枱來了兩個抽住一袋兩袋的「普通」女人。她們點菜後,對那一盅兩盅很感興趣……


拿起筷子,插進一個盅內,抽出筷子放入口內嚐味,如是這般,再插進另一個盅內……放入口裏,兩個人連番試味交換心得。


自此之後,我不敢再碰餐廳枱上的盅盅。


其實,近來,連那些「普通」人熱門流連的地方,我也不想去。



8 則留言:

  1. 五星下的三星2011年9月6日 清晨5:21

    在港想避過「普通人」好似冇乜可能,應該係話走均全世界都唔易,事關……【普通人侵略地球」已經係不變的事實。  
    [版主回覆09/06/2011 23:48:00]係呀,我最近連街市、茶餐廳都見到佢哋,仲係日日都見到,香港係咪咁多嘢買呀,定係上面咁冇嘢買呀!

    回覆刪除
  2. I like the ginger slices in Japanese eateries...
    [版主回覆09/06/2011 23:50:00]我都好鍾意食架,但而家有陰影呀,唔單止唔敢食,直情見到都唔開胃。

    回覆刪除
  3. 好恐怖AR, 果然是強國人.
    [版主回覆09/06/2011 23:50:00]強在自私自利不知羞恥。

    回覆刪除
  4. sigh...幾時香港先可以變番唔'普通'. 有時係街, 睇番香港, 點解好似仲衰個廿年前....
    [版主回覆09/06/2011 23:50:00]香港只會越嚟越墮落,先進國家將垃圾輸去落後國家,我哋香港就一味接收「普通」垃圾。

    回覆刪除
  5. 一筷子神功......真係好得人驚......
    [版主回覆09/06/2011 23:56:00]我而家連茶餐廳嗰啲糖、辣椒醬都有介心。

    回覆刪除
  6. you should have said something to embarrass them!!!
    [版主回覆09/09/2011 14:44:00]喺海洋公園同迪士尼都經常比人話架啦,佢哋咪一樣擔天望地裝聾扮啞繼續打尖,佢哋面皮好厚架。

    回覆刪除
  7. 有次我去大陸廣西旅行仲精彩,有個大陸旅行團既團友食自助早餐時直頭企晌一盆盆既飯/麵度即夾即食,我哋D香港人又唔敢鬧,如果晌外國真失禮 !
     
    [版主回覆09/09/2011 14:44:00]晨早已經失禮去外國啦,外國空姐打電話去當地電台話,空姐啱啱推架餐車出嚟準備派餐,嗰啲普通人即刻全部起身衝埋去餐車度搶,嚇到啲空姐要喱埋。連外國人都話佢哋係蝗蟲!

    回覆刪除
  8. 我地特首希望多d普通人來帶旺香港嘛,咪來者不拒囉,奈何班友大部份都民智未開,無計!
    [版主回覆09/09/2011 14:44:00]係有啲普通人嚟香港豪花,但有更多普通人嚟香港白食白攞,要養佢一家大細一世呢,此消彼長,到底賺定蝕呀?

    回覆刪除