2011年8月18日 星期四

MO Bar



MO Bar @ 中環 (05-08-11)


朋友飯聚時候聊起scones到處都有,但好吃的難求,於是就講到文華的scones。

有人聽見,馬上訂位。

怎麼帶我來置地?你不會訂錯了置地的文華吧?竟然錯愕的問我:還有別的文華嗎,在哪處?

反正「新」文華從沒去過,也好。

到場後發覺其實不必訂枱,整個下午茶時段,只有幾個人。








三碟茶點擺在枱上,不夠grand?其他人是放在三層架上,那個層架還分座枱及座地兩種。

scones口感似棋子餠,不符合我的口味。有原味及薑味,我隨意吃了兩件後,問「有人」:你吃了兩件薑味?答:沒有啊,兩件都沒有薑味。

這個不知甚麼名堂的「笑口棗」賣相非常討喜,遺憾不算是美食。




還有四款cupcake放在bar枱自取任食。



沒有驚喜,沒有特別,吃也無妨,不吃也無妨,算是到此一遊。


一場來到,總會比較一下新舊,最懷緬的是舊文華的Laidies。




8 則留言:

  1. The Mandarin used to be very up scale and Grand!! I love hanging around their coffee shops when I was a young kid in HK.....(Watch the pretty waitresses!!)
    [版主回覆08/19/2011 23:27:00]嘩,仲係 young kid 就識得去文華 watch the pretty waitresses ,真係三歲定八十咯!

    回覆刪除
  2. Afternoon high tea? 三百柴甩唔甩得身?
    [版主回覆08/19/2011 23:27:00]$200 for 1 ,喱度係 for 2 。

    回覆刪除
  3. 好有特色的小點點.........
    [版主回覆08/19/2011 23:27:00]真係非常「小」,非常「一點點」。

    回覆刪除
  4. 二百柴 per head is cheap.  我同契娘幾年前去另外嗰間文華要三百幾呀...
    [版主回覆08/19/2011 23:52:00]三百幾係咪 for 2 呀?

    回覆刪除
  5. for 1 呀
    [版主回覆08/20/2011 00:58:00]咁耐之前已經咁貴架?

    回覆刪除
  6. 嗰次重要吸二手煙添...
    [版主回覆08/20/2011 00:58:00]嘩,你幾多年前去架,禁煙禁咗好多年咯喎?

    回覆刪除
  7. 我都未去過文華 high tea喎, 因為次次lunch都食到鬼死咁飽, 又早食晚飯, 根本就冇位high tea, low tea就有成日去檀島整兩件蛋撻同一杯奶茶囉 !
    [版主回覆08/26/2011 01:17:00] 
    我最近嘅下午茶都係一件蛋撻一杯奶茶,不過就係一般街坊茶餐廳,唔會去到灣仔咁遠嘆蛋撻奶茶囉。
     

    回覆刪除
  8. Mo Bar唔好,但有沒有試試樓下的甜品咖啡店?舊文華那邊的甜品還是很好的呀。
    [版主回覆09/05/2011 21:53:00]新文華開咗咁來都係第一次去,舊文華亦都好耐冇去咯。

    回覆刪除