2011年8月6日 星期六

要不要升級?



「丫烏婆」推出升級版,搞得民怨沸騰。與其說升級,不如說改版。

小編輯是「丫烏婆」官方網誌,但沒有交流,早已淪為標靶。觀乎小編輯數篇升級版網誌,已經發覺問題多多,怪不得網民怨聲載道。大概「丫烏婆」幕後班底是由曾班子兼職的,作風非常類似,沒有策畫周詳就推出台,搞得眾網民團團轉一頭煙,依然闊佬懶理。

在小編輯處看到的留言/網誌時間似乎不是香港時間,可以自行更改地區時間嗎?

留言欄每次出現十個,多過十個就要按下一頁,最舊的留言放在第一頁,要看最新留言就要不停按下一頁,這似乎是不可原諒的低級技術錯誤,誰都知道應該是越近期的放到最上面。而且……最離譜的是,就算不停按下一頁也沒有用,頁頁都是null,那根本是系統出毛病,連基本功能留言都無法顯示出來,卻叫人用升級版?

根據其他已升級bloggers的在自家網誌所說,新版不再有繪圖功能,插照片永遠落在最低處,不能隨心所欲擺前放後。寫網誌或留言不設字體大小/顏色選擇,不能分段隔行,沒了smiley公仔。

有blogger的網誌只留給親人朋友看的,升了級後,親人朋友都無法進入,所有網誌只好孤芳自賞。

升級過程緩慢,有blogger以為舊網誌及留言失蹤,過了幾天又陸續出現,不過舊網誌內容打大風亂七八糟。有些高手給自己的網誌布置得美輪美奐,不好意思了,升級後變成家徒四壁,當然,高手就是高手,新版一樣可以美輪美奐,只是各項均要重新大裝修。

新版的blog頭相會自動失蹤,blog名也會自動改,改成真實姓名,所謂真實姓名是指當初開email帳戶時所填寫的真實姓名,是否涉露個人資料,那要視乎你是不是老實填寫。還有一點非常重要,只要click進去blog主的檔案,你填寫過的帳戶資料都會顯示出來。所以,立即去將你的帳戶資料全部設定為……不公開,當然,更改資料內容就最為保險了。

升了級的bloggers沒有了blog友名單,也沒有黑名單,非善類的來者不能拒,要找回相熟的blog友卻非常迂迴。升級版其實有關注blog友一欄,也就是舊版的blog友名單,不過如果blog友還沒有升級,是加不進去的。只是,當你看到升了級的blogger一殼眼淚,你還敢去升嗎?



13 則留言:

  1. 五星下的三星2011年8月7日 清晨7:57

    亞虎今次搞的大頭佛實在令人從充滿怨氣變成萌生退意,一次過咁多問題叫人點解決? 要backup整個blog?寫左幾年好大工程喎,要花大量心思時間重新搞靚新版?咁不如索性花時間搞下另一牌子的落腳點,最低限度唔怕有人陰謀論認為亞虎會先趕客再摺埋佢。去過另一版子會唔會較好。
    [版主回覆08/08/2011 00:20:00]我都唔會做 backup ,幾百篇實在太大工程。由於我唔識做美化,最多係放吓相寫吓字,所以我估升級後,最大可能就係舊 blog 文字圖片走晒位,如果篇篇都亂晒,點可能逐篇執。不過我唔知有冇理解錯小編輯嘅意思呢,好似話升級後舊 blog 變成 read only 。

    回覆刪除
  2. Yahoo Blog self-destructs....?   Google Plus, anyone?
    [版主回覆08/08/2011 00:21:00]Teacher ,你啲 blog 通常只有文字,影響唔會太大,但要小心渉露個人資料,嗰啲升級咗 bloggers 嘅檔案個個都睇到。

    回覆刪除
  3. 妳好細心啊,將升級後所出現的問題都詳細羅列出來。
    最離譜係個留言設計,由最舊的開始,我真係睇到O晒咀 。這令我想起周星馳戲裡面的一句對白:「如果我無估錯,佢哋應該係低能嘅! 」又可能真係如妳所說,今次「丫烏」搞升級嗰班人係由曾班子兼任嘅,否則效果好難咁如出一轍嘅噃 !總之,八個字形容晒:「一無是處,一塌胡塗! 」
    我都唔知2011年發生了甚麼事,財政預算,高鐵追撞,丫烏升級,樣樣都係匪夷所思嘅「奇蹟」,真係唔到你唔信。
    我來這裏不到一年,現在可能又要螞蟻搬家,相當感慨,最唔捨得係班新認識嘅blog友。
    [版主回覆08/08/2011 00:21:00]其實如果你只係寫文章就唔需要太擔心,嗰啲將個 blog 搞到閃吓閃吓七彩繽紛,升級咗就冇晒,嘥咗人哋一擔心機,當然會好激氣。至於 blog 友呢,齊齊升級就冇事,如果得你一個升就比較麻煩。反而要小心個人資料,趁未升級,即刻去將個人資料改為不公開喇。

    回覆刪除
  4. Isis 夠細心!其實字體大小還是有得調的,不過「一般」的字體大小太細,用大的呢,字又黏在一起,極之難看。 blog 友名單變了「關注」,upgrade 後要重設;黑名單不見了,確實可惜。 blogger 的資料全線打通 (mail、pulse等),這點讓我最擔心。如果適應不來,索性停寫好了。
    [版主回覆08/08/2011 00:21:00]原來字體可以揀大細架,我見嗰啲升咗級嘅話冇得揀咋,我睇佢哋啲 blog 又真係好鬼細呢。
     
    我已經將我啲資料改為不公開,希望唔好出事啦。

    回覆刪除
  5. 我唔要新學制........用返舊得唔得.........
    [版主回覆08/08/2011 00:21:00]唔得咯,兩個月後個個都要升喎。

    回覆刪除
  6. 我昨晚再試了一篇, 發見相片還是可以放在兩段文字之間, 不會永遠落在最後的. 不知那位 blogger 的網誌是否出現了別的問題, 是試用版所沒有的呢?
    其實很多博客也是把最舊的留言放第一頁, 只有 yahoo 不是. yahoo 要放棄自己的特色也是沒奈何的事.
    關於時間設定, 新平台應該是港台共用的 (login page 去了奇摩). 去 mail 的設定頁重選台灣的時間便沒事.
    又: 只有網誌的字體有得選大小, 留言的字體則沒有.
    [版主回覆08/09/2011 00:05:00]多謝資料!
    我到而家都唔敢玩住,我驚我會搞唔掂,次次 yahoo 一改嘢,我就一頭煙。

    回覆刪除
  7. 真是估唔到yahoo blog 可以咁垃圾. 應該都沒咩人會用佢ga la.
    [版主回覆08/09/2011 00:05:00]的確好多人轉地盤。

    回覆刪除
  8. 我還是會留在這兒的。既然都改到跟別的博客大同小異,那又何必轉呢?
    [版主回覆08/12/2011 00:50:00]我都好想繼續留低,我只係驚 yahoo 升級後搞到我唔識用。

    回覆刪除
  9. 我都打少咗 blog 啦,就關門大吉 !
    [版主回覆08/12/2011 00:50:00]之前已經有人轉玩 facebook ,而家啲人又話要轉地盤,你又做乜關門大吉呀!

    回覆刪除
  10. Good things never last!!  How true that is!!   We have an old saying, when it works, don't fix it!!
    That's Yahoo's Biggest Problem!! Fixing the shit that is working fine, just to show the world their stupidity!!

    回覆刪除
  11. Let me know what you guys are doing...so i will switch too!
    [版主回覆08/12/2011 23:37:00]我會等升級後先決定,如果用到我會繼續留低,不過好多bloggers都話要轉地盤,搞到我好失落啊。

    回覆刪除
  12. 其實都唔太難用 (因為少咗好多 function 嘛),不如開個試用版試下先啦。
    [版主回覆08/17/2011 15:35:00]遲啲我都會試玩吓,我等其他人做咗白老鼠先嘛。

    回覆刪除
  13. 升左級就會揾唔返D舊朋友。回應時連哈哈笑黃臉都無埋!

    回覆刪除