2011年7月4日 星期一

The Lobby



The Lobby @ 半島酒店 (08-02-11)


話說有一天帶頭大哥約去半島酒店下午茶,我也很久沒有去過了,本來去也無妨,但聽說現在排隊嚴重,可否改個地方呀?帶頭大哥說以他經常去的經驗,隊雖然長,但去得也快,由於他有要事耽誤一下,吩咐我們先去排隊。

去到見到長龍有二十多人,這種地方不是茶餐廳般食完起身,當中有朋友睡到日上三竿,早餐午餐也沒有吃過,等不了,於是決定去映月樓飲唐茶。

通知帶頭大哥改了地方,帶頭大哥說他辦完事後會去半島排隊,有座位後再叫我們過去喝咖啡。哈哈,當然了,映月樓這種質素,恐怕帶頭大哥情願餓死。

結果,這頓下午茶五點多才開始。

由於所有人都不餓,旨在閒聊,大家都只叫飲品,再叫兩個茶點調劑一下。


    











大家都對兩個scones很失望,乾得像餅乾碎。芝士餠大家都讚好,很濃芝士味。



5 則留言:

  1. 鬆一鬆...tea一tea............
    [版主回覆07/05/2011 17:48:00]其實星期日去下午茶,好多時係包埋早餐加午餐。

    回覆刪除
  2. I love scones too. I guess, we may have to skip "The Lobby" if we want to eat scones
    [版主回覆07/05/2011 17:50:00]我都好鍾意食 scones ,但好少地方整得好食,以前文華好好食,不過我好都好耐冇去過。

    回覆刪除
  3. I think that place is for atmosphere and people watching...food is secondary!!   I went in there once...but didn't stay!!
    [版主回覆07/08/2011 01:33:00]香港剩番半島咁古典咋,間中都想去坐吓,驚佢遲早會拆。

    回覆刪除
  4. 香港有錢人真多;我最多只能afford映月樓!
    [版主回覆07/08/2011 01:33:00]排隊嘅人好多都係國內同胞,還好佢哋冇打尖插隊。

    回覆刪除
  5. 半島high tea, 真失禮, 至今也沒去過呢, 一直也是怕了那條人龍。
    想起high tea, 想起上次我們與奶奶三個 去完Sevva之後, 至今我也沒有再去過, 很懷念他們的薑糖芝士蛋糕。芝士細密好味...........
    而Sevva老闆娘郭志怡Bonnie在中環開了Ms B's Bakery cake shop, 也想買個回來吃呢 !
    [版主回覆08/06/2011 22:20:00]其實半島大堂嘅下午茶唔係特別出色,只係喱款酒店大堂而家已經好少有,簡單嚟講係食環境。
     
    我最近去咗置地文華下午茶,睇吓幾時會出 blog 啦。
     

    回覆刪除