2011年6月2日 星期四



最近搬屋,發現地產市場已經被大陸人攻陷,地產舖的玻璃窗廚貼上的樓盤廣告竟然是:XX花园XXX万。不是簡繁並列,而是全簡體字。


我在想,是港燦買不起樓?還是,反正香港人都看得懂簡體字?但願是後者。


據地產代理說,這幾年的確多了很多大陸人買樓,為了方便顧客,地產代理會將文件帶上深圳給顧客簽署。而且更提供一條龍服務,代放租、代收租、代家居維修,業主無需事事跑來香港處理,安坐家中收租。


所以,香港地產市道只會繼續升,直至,大陸出現經濟災難。大陸不會一直「富」,所謂物極必反,只是,財經專家也未必可以預料這一天何時出現。



8 則留言:

  1. Housing in HK is ridiculously priced!!!!
    [版主回覆06/03/2011 00:39:00]有朋友叫我拿拿聲賣樓,話好快跌,又有朋友叫我千祈唔好賣,賣咗就買唔番,樓冇可能跌。我就決定短期內會賣。

    回覆刪除
  2. 唉,想買樓,但又擔心買完個巿逆轉。
    [版主回覆06/03/2011 00:39:00]如果有地方住,就不妨睇多一兩年先啦。

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2011年6月2日 上午9:44

    個人估計,這個情況在一年內發生,所以自己已作出相應行動,至於事後會否揼心?一年後開估。 神棍字
    [版主回覆06/03/2011 00:43:00]你好似搬咗冇幾耐,又搬呀?

    回覆刪除
  4. 我D大陸客大把錢, 甚至話比錢我幫佢哋喺香港買樓投資, 一千幾百萬港紙對佢哋嚟講真係濕碎到暈!!!
    [版主回覆06/03/2011 00:44:00]有冇比番 1% 佣你呀。

    回覆刪除
  5. 我同意大陸不會一直「富」下去,「物極必反」也是遲早的結果。但我更相信在大陸出現經濟災難之前,我這些中年人早已經去咗賣咸鴨蛋,而且生意仲幾好添。
    [版主回覆06/03/2011 00:44:00]有冇富咁耐呀!
    我估快則一兩年,慢則三五年。

    回覆刪除
  6. 膝頭對上就係比 ! 幫佢哋做嘢, 比個經驗你就當比咗個佣你啦 !
    [版主回覆06/08/2011 00:06:00] 家陣係帶揭佢哋發達喎!

    回覆刪除
  7. 呢個時候換樓, 少0的米都唔得bor.
    去完歐洲更加覺得香港而家咩野都貴得好離譜. 食個好一些的lunch 最少百幾二百, dinner 更加是唔止double la.
    我在法國西班牙, 十幾二十文歐羅可以食到飽到上喉嚨, 仲要是好好味.
    之前一向覺得香港除左地貴, 其他都好合理---->原來今時今日已經唔是咁ga la.
    [版主回覆06/08/2011 00:08:00]自從 97 後,去邊度我都覺得平過香港,我連超市貨品都掃啲番香港慢用。

    回覆刪除
  8. 如果你看看九龍西豪宅地區,你會發現晚上好多樓都沒有燈。我們街坊走過地產公司,那些經紀會跟我們說國語。
    [版主回覆06/27/2011 21:15:00]連走入商場舖頭,都同我講普通話。

    回覆刪除