2011年4月4日 星期一

Mist



Mist @ 銅鑼灣 (16-01-11)


Mist一碗麵百多元,開業以來一直排長龍,挑起我的好奇心。

下午茶時分,門口排了六個人,看看裏面有大概三十個座位,拉麵店通常食完就走,應該不用等得太久,不過當天溫度10度以下,排隊時看着時間,心裏盤算着不如去附近甚麼地方飲杯熱騰騰的咖啡算了吧。

最後等了十來分鐘,排隊期間,店員走出來送上熱茶,馬上印象加分。

開放式廚房,如果坐吧枱,可以看着製作過程。

枱比起其他食店不算太細,但到底是舖細座位少,要與鄰枱並肩而坐。




見到「為慶祝榮獲2001年米芝蓮……」,2001年?這麼明顯的錯誤也走漏眼!

menu上選擇不多,但重得像百科全書。

晚餐只有幾款小菜,當中的幸福豬令人莞爾。午餐就只有叉燒拉麵,兩款小吃 ─ 餃子及沙律。拉麵可配六款湯底,豉油味、鹽味、梅鹽味、味噌味、辣蔥味噌味,以及最貴的限量版豬骨湯,已經下午茶時份,無緣品嚐。拉麵亦可再另加紫菜、溏心蛋、叉燒。

餐具放櫃桶,不是茶餐廳那種,而是每轉一次枱放一次。放在櫃桶還有一張「關於我們這一碗拉麵」,內容是介紹他們怎樣做麵。





餃子 $25


味噌拉麵+叉燒+紫菜 $132


辣蔥味噌拉麵+叉燒 $130


紙薄的叉燒肥瘦分明,入口溶化,不過很考夾功,可以整片夾起來頗有難度。叉燒水準極高,並不油膩,只啖到油香。



味噌香濃,有粒粒麵鼓,雖然鹹了一點,但絕不是味精湯。拉麵亦彈牙煙靭。



以同樣是排長龍的山頭火味精拉麵相比,就不會覺得Mist貴了。




12 則留言:

  1. 俾你講到心思思, 好想試
    [版主回覆04/05/2011 13:51:00]駛乜心思思啫,去囉。

    回覆刪除
  2. 好似貴得有價值喎
    [版主回覆04/05/2011 13:51:00]百幾蚊一碗麵就梗係貴,不過對比其他嗰啲味精拉麵都可以賣六七十,感覺上好似可以接受咁囉。

    回覆刪除
  3. 你點知 2001 係錯?或者佢真係慶祝咗十年呢?
    [版主回覆04/05/2011 13:52:00]第一,喱間拉麵店係舊年先開,第二,米芝蓮兩年前先登錄香港。

    回覆刪除
  4. 就算好食,都係太貴,我呢d窮人就肯定食唔起嘞.
    [版主回覆04/05/2011 13:52:00]我都係去研究吓點解開咗一年仲可以日日排長龍,叫做見識過嘛。

    回覆刪除
  5. 百幾蚊一碗麵?  你好似以前介紹過一間喺金鐘嘅麵舖都係咁上吓...
    [版主回覆04/05/2011 16:23:00]灣仔星街嗰間一碗麵嘛,仲貴過喱間。

    回覆刪除
  6. 太貴.....啃唔落..................
    [版主回覆04/06/2011 21:14:00]唔駛錢嘅話,我啃得落架。

    回覆刪除
  7. Well worth the try!!
    [版主回覆04/06/2011 21:16:00]我或者會去多次食夜晚。

    回覆刪除
  8. I ate in one of the TST restaurant, inside the Miramar Mall, the noodle was good and it was almost 110 HKD! I thought it was quite expensive but it was so good that I have to order the second one!!!
    By reading what you wrote, I am sure this is a great place to dine.  It is expensive comparing to others, but then the others do not have the same service and taste!!
    [版主回覆04/06/2011 21:16:00]你講嘅唔知係唔係〈一平安〉呢?不過一平安啲麵應該冇咁貴?

    回覆刪除
  9. 你講到好正呀 ...
    [版主回覆04/06/2011 21:16:00]係幾正架,除咗價錢。

    回覆刪除
  10. Not 一平安, it's at Tsui-Hung Tsun....
    [版主回覆04/06/2011 23:46:00]原來係翠亨邨,講起我都好多年冇去翠亨邨飲茶。

    回覆刪除
  11. 我唔夠飽wor
    [版主回覆04/06/2011 23:47:00]你叫多幾碗囉。

    回覆刪除
  12. 香港今年唔知點解,檔檔拉麵都排隊。好像已經成為一種文化。
    [版主回覆04/11/2011 00:11:00]我就唔明山頭火做乜排隊,食完要狂飲水。

    回覆刪除