2010年7月5日 星期一

傻佬搵食



「平靚正」的反義是甚麼呢?星期六中午就是吃了一餐「平靚正」的反義,皆因一個「傻佬」,為甚麼是「傻佬」,看下文。


話說星期六中午天氣極之炎熱,熱得不想停留或經過沒有冷氣的地方。「傻佬」竟然提議去Megabox!吉之島及宜家剛新開張,肯定是迫爆玻璃的場面,而且Megabox的食肆無甚吸引力,但「傻佬」一意孤行。


「傻佬」想去一家從沒試過的上海食店,隔鄰同一集團的以前去過,水準低,推論這家上海食店也不會高了吧。「傻佬」認為我太武斷,沒試過怎知道不好。唉,不必等跳過樓才知道會死人的。


一人套餐自選配搭,剔了酸辣湯+炒拉麵+豆漿。


酸辣湯看見已經不想喝了,沒有材料,馬蹄粉還未開好,一塊一塊的浮浮沉沉,試喝一口,只是一碗豉油加醋加馬蹄粉的半凝固液體。將酸辣湯移到旁邊去。


炒拉麵「一pat嘢」,只有兩條肉絲,看也看得出不對樣,用筷子叉開,一陣煙衝上來,竟然是翻叮?吃了兩口後,交給「傻佬」處理。「傻佬」說如果香港打仗,我將會是第一個餓死。


還好我一早已經不看好,所以「傻佬」只叫了一個套餐。埋單$86,當中包含加一茶芥。


晚上叫「傻佬」去〈車品品〉。叫了車仔麵、碗仔翅、淨牛肚、水餃、皮蛋、三杯飲品、還有甜品,埋單一百多。


問「傻佬」,情願去中午的上海食店還是去車品品?「傻佬」說他中午是被無良奸商騙了。


過了良久,「傻佬」自言自語的問,那家上海食店為甚麼還能生存,有人會再去第二次那麼傻嗎?


「它能生存,全靠有傻佬支持囉!」我自言自語的答。



11 則留言:

  1. 不過傻佬又總有身邊的人支持的呢 .
    [版主回覆07/06/2010 12:48:00]我支持佢唔住啊!

    回覆刪除
  2. 五星下的三星2010年7月5日 晚上10:48

    呵呵,我7月1日先去完Megabox,真係逼人到想死,最後醫肚只可以選比外面貴幾蚊的太興。 已經一大段時間冇去過Megabox,撞鬼而家咁多人,我諗冇一年半載都唔會再去。
    [版主回覆07/06/2010 12:48:00]之前拍烏蠅架,吉之島同宜家啱啱開嘛,所以咁墟冚囉。

    回覆刪除
  3. 我仲未去過,太遠la
    [版主回覆07/06/2010 12:49:00]太遠?!  香港有幾大呀!

    回覆刪除
  4. 好在傻佬身邊有個黃蓉, 唔使擔心.
    [版主回覆07/06/2010 12:51:00]黃蓉?!
    最弊……傻佬唔係靖哥哥呢!

    回覆刪除
  5. 溫馨的對白!
    [版主回覆07/06/2010 12:52:00]唔通旁觀者清?我覺得係比人激死咋喎。

    回覆刪除
  6. 嘩﹗有時跳樓果的跳唔丁要坐JAIL架﹌ 我上次外賣個酸辣湯都超難食呀﹗ 一定難食過你呢個既﹌ 嘩﹗有時難食起上黎真係好難食呀﹌ 只有兩條肉絲好誇張呀﹗仲翻叮呀?﹗ 不過你朋友點解唔明白你呀?﹗哎﹌ 呀﹐咁你晚餐車品品好食果的又唔登俾我睇 ﹌
    [版主回覆07/06/2010 12:53:00]我啲朋友好明白我架,個「傻佬」係我老公呢!
    車品品要不日上畫,因為喱排個電腦比人霸咗,我冇得整相。

    回覆刪除
  7. I like the 黃蓉 靖哥哥 parallel...
    [版主回覆07/06/2010 21:39:00]救命呀!

    回覆刪除
  8. 不必等跳過樓才知道會死人的!!  I like that line!!!   Well, I thibnk your husband just want to explore new things, but unfortunately when we explore, we ssometime runs into bad things...like this time!!  Just think of it as "Promoting the economy la!!""
    [版主回覆07/06/2010 22:07:00]我唔會反對佢 explore new things ,但證據確鑿時都仲要死牛一便頸就激死我呢。

    回覆刪除
  9. I am glad you agree with me that the parallel is very good...
    [版主回覆07/07/2010 22:15:00](Empty)

    回覆刪除
  10.  ...
    不過 nicole 講得啱 bor
    [版主回覆07/09/2010 14:59:00]我答「我支持佢唔住啊!」仲啱啦!

    回覆刪除
  11. 「傻佬」說如果香港打仗,我將會是第一個餓死。
    hahaha... that's too funny... I think when I come back in future, I need to ask you guys to give me a guide - where to go for good food!!! Cos I've not been back for a while, anything bad according to normal people maybe wonderful food for me! lol... then I'll become another 「傻mui」!
    [版主回覆07/11/2010 18:56:00]我啲移民去外國嘅朋友返香港,第一時間會去茶餐廳飲奶茶食菠蘿包,就算隔夜菠蘿包都要食,佢哋話我哋喱啲日日有得飲奶茶食菠蘿包嘅人係唔會明白佢哋嘅心情喎。

    回覆刪除