2007年12月22日 星期六

好到底麵家








好到底麵家 @ 元朗 (08-12-07)


好久不來一次元朗,來到又要重新認路,還好,〈好到底〉遠近馳名,隨便問一個路人就是。

店舖非常舊式,舖紙皮石,綠色鐵窗花,但乾淨。

〈好到底〉的麵是自家做的,標榜「冇鹼水」,單是這點已值得幫襯。

傳統的雲吞餡是豬肉跟蝦絞成的,懶人做的就只放一粒蝦,〈好到底〉的雲吞餡卻是二合為一;免治豬肉加一粒蝦。湯底也不賴,可以整碗喝得一滴不漏。

同枱的一對,等了幾分鐘麵還沒上來,就很不耐煩,其實,來這種老店就不能跟鬧市的茶餐廳相比。

本來想買點蝦子及蝦子麵餅,不過還要去濕地公園,只好作罷。




牛腩蝦子撈麵
蠔油生菜
雲吞麵






5 則留言:

  1. 吓原來好到底有舖頭食麵架.我通常都係去買麵返屋企煮乍,不過真係好好食既,蝦子麵我最鍾意!!!!!!
    [版主回覆12/24/2007 15:06:00]喺呀, 蕃茄女,元朗舖有麵食架,好似話 喺 旺角有舖只賣麵餅,不過我 冇去過,只去過 元朗呢間。

    回覆刪除
  2. 我哋元朗人反而冇乜點去食.
    [版主回覆01/09/2008 21:08:00]喺?點解呢?

    回覆刪除
  3. 可能因為細個食得太多嘞 , 好似老婆餅呀, B仔涼粉呀咁, 都係因為食得太多嘞, 所以都唔會話好主動咁去食law, 反而成日都會出去第度食.
    係呢,元朗又新街有間田中壽司, 以前在教育路的,你有冇食過呢?呢間我反而覺得D壽司好過出面個D好多o架!
    [版主回覆01/09/2008 23:14:00]我好少入元朗,最熟都只不過係阿肥滔滔個間同埋好到底,老婆餅同 B 仔涼粉都冇試過啊 。既然 你係元朗人 ,以後有 乜好野至緊要多多介紹 。  

    回覆刪除
  4. 好呀! 大家分享!

    回覆刪除
  5. 樣好吸引, 不過太遠的了. 
    [版主回覆02/29/2008 00:01:00]元朗點算遠丫,你 咪做學電車男呀!

    回覆刪除