2012年2月18日 星期六

二世祖



可以買兩間有花園的大屋,還要僭建地牢,人多不夠住嗎?當然不是,以二世祖的身家,買十萬呎地建大屋不會付不起,建地牢的錢已經可以買屋。不是沒錢買,而是要貪便宜拿着數。很多有錢人,錢多得幾百年用不完,但依然寒酸,外面穿Ermenegildo Zegna,裏面穿的都是一個一個破洞。


裝修這等小事,的確通常是由女人「決定」。男人是做大事,只會說:我要這樣那樣;不要這個那個,其他的你發辦好了。於是,女人就去跟裝修師傅說:我「決定」要這樣那樣;不要這個那個。


隔籬新屋十年來沒去過;不清楚地牢。你不如說過去十年你都住在二奶三奶處,老婆沒臉見人所以要在家裏挖地洞。


報章擠牙膏的掲露,男人擠牙膏的圓謊。紙包不住火,就說是老婆的「決定」,否認大話連篇,只推說是處理得慢。


我大概可以想像到當年的「感情缺失」是這樣的~ ~ ~

    老婆回家看見老公與一個女人睡在床上,大興問罪。老公笑嘻嘻的對老婆說:「我不知道這個女人是誰,我也不知道她為甚麼睡在我旁邊,我一直以為睡在我旁邊的是老婆,你現在回來了我才知道這個女人不是我老婆,所以不能說我有錯,錯的是你,你為甚麼不早點回來?」


嫁了這種男人,老婆受罪。這種男人做官,受罪的是市民。


你錢多屋多;感情多時間多,繼續做你的二世祖就好了,何必拿香港市民的生活來消磨。



4 則留言:

  1. 這是我上星期在facebook上寫的:我覺得唐唐風暴好睇過溏心風暴,而家做政治公關一定要狂煲電視劇,如果唔系點惗到咁堅既劇情?

    男人在外製造缺失時,太太在家大興土木,為的是建築一個地牢,用他喜愛的紅酒和電影鎖住男人的身,更不惜建築一個髮廊,也許定時還聘請髮花來為他按摩消愁。含辛茹苦猶如李思琪演的大契!缺失男不悄一顧,太太也許正如黃小琥所唱:“一杯紅酒配電影”一個人在地牢享受寂寞。男人缺失到連起了一個地牢也不知。實在比夏雨演的鮑鮑更無良。

    一個既缺失又無良的龍豬想港人卑個機會,因為他好鍾意為我地做D野。大佬呀,我地在沒有途徑say no的情況下,猶如被強姦,被一個既缺失又無良的龍豬強姦左,eeeeeeeeeee 好烏糟!
    [版主回覆02/29/2012 02:13:21]咪就係冇得我哋say no,先一副你吹得我漲咁樣囉,唉。

    回覆刪除
  2. 嘩,Zegna啲西裝要成二皮幾嘢一套固喎,你話有錢幾好呢!
    其實好多年前我已經話條友做官咁耐唔死得,全靠運氣,喺嗰時無乜事發生d人唔覺o者。邊有人喺你面前「瀨咗屎」,然後振振有詞咁對住你講:「冇呀,我冇瀨屎呀!」你當你未飲咳水,定我飲咗咳水呀?
    不過好無耐,决定權唔喺我地手上。有d人就係喜歡裝個炸彈喺度,等第時嚟拆,做吓「拆彈雄心」吖嘛!
    [版主回覆02/29/2012 23:48:00]唔少富豪係教徒,都可以過得好奢侈。以特首而家嘅薪金同將來嘅退休金係應該住得起月租十萬嘅屋,不過,從佢嘅言論表現,我就唔信佢會「清廉」囉。

    話時話呢,佢個警察老豆月薪幾多呢,可以買麥當勞道千八呎喎!
    [大猩猩回覆02/29/2012 20:02:01]我尋日睇免費報紙,有個專欄作者講得好啱,香港好快玩完。佢話,你睇吓何柱國講嗰番話,人地覺得特首富豪相交完全無問題,香港現在可說毫無廉潔可言。妳睇吓特首租嗰間屋,成6700呎,閒閒地可以住五、六十人咁滯,一個人要過咁超豪華嘅生活,點可以唔同富豪打好關係呢?話時話,我諗天主教徒中都冇乜邊個奢侈得過佢咯!
    [版主回覆02/29/2012 02:13:55]我都唔明,以前梁錦松、王見秋比人話兩句就辭職,而家嗰啲咁厚面皮嘅。

    回覆刪除
  3. I think he try to imitate the weatern style home, have a grand basement for entertainment....put the skylight window on the bottom of the pool is a great idea....have some naked women swim in there and it will be DOUBLE HAPPINESS!!!
    [版主回覆02/29/2012 02:14:25]佢要整地牢、整玻璃泳池冇問題,以佢嘅身家整乜都得啦,佢衰在唔去正式申請,冇申請係犯法。

    回覆刪除
  4. 我支持阿豬做特首!
    [版主回覆02/29/2012 02:14:48]我支持豬乸做特首!

    回覆刪除