2011年5月20日 星期五

好慘呀!



買咗個notebook,以為從此用私家腦唔駛借人哋啦,點知window 7太新唔識用,啲位置唔同晒,搵唔到要用嘅嘢。連打中文都有問題,每打一個字要禁一下space bar再禁return,個字先會走出嚟,標點符號又唔見咗!


結果都係要借人哋部電腦先可以打blog呀,好慘呀,要等人哋覺覺豬先有得用呀!



6 則留言:

  1. Win7 is good.  It takes a bit of getting used to.  You'll love it!
    [版主回覆05/21/2011 00:03:00]未知good唔 good,我一頭煙。

    回覆刪除
  2. I just bought a new Laptop, still learning the Window 7 ...
    [版主回覆05/21/2011 00:06:00]我learning好多日啦,唔識用呀。

    回覆刪除
  3. 你用咩輸入法呢?我用一部netbook用Win7的倉頡好似按space之後就OK喎(唔係經常用,平日都係用緊部用vista的notebook )。
    [版主回覆05/26/2011 18:09:00]我主要用拼音,廣東話嘅「嗱咋喎咗」就要用速成,有時仲要用埋 IME Pad 。
    舊電腦打中文字,禁個 return 就會出一堆字比你揀,新電腦就要禁 space bar +禁 return +禁向下箭嘴,先會出一堆字出嚟。速成個螢幕鍵盤竟然係 abcde ,即係唔駛用。而且,唔知點解,只要登入咗 Yahoo Blog ,個 IME Pad 就冇咗。
    所以個 notebook 我只可以用嚟睇,打 blog 就要用番部舊電腦。

    回覆刪除
  4. 我啱啱用Win7嘅時候都係覺得佢好麻煩, 我係用速成輸入中文嘅, 不過就每次轉字都要按"shift", 不過我屋企部notebook又係xp, 又唔同D。 最近我Win 7 upgrade了, 麻煩更多, 有Dsoftware唔用得, 激C!!!
    [版主回覆05/27/2011 14:25:00]我部 notebook 暫時都係用嚟睇報紙就算喇,其他所有嘢都係用番舊嗰部先,可能我一把年紀,學新嘢慢啊!

    回覆刪除
  5. 新事物都係要 d 時間適應 ...
    [版主回覆06/02/2011 00:54:00]到而家都唔識用。

    回覆刪除
  6. 我都有這個問題,盲摸摸的搞左一年,好多東西寧願返去公司做。

    回覆刪除