2010年8月20日 星期五

美味食家



美味食家 @ 九龍城


自從添好運出現後,幾乎條條街都見到點心店,我又想起了當年的葡tart及日式芝士蛋糕,有人用三個字來形容香港人 ─ 人來瘋。

點心店越開越多,質素越參差,有些真的是難以入口,中過招後,現在不敢貿然進入點心店。

美味食家從來不用排隊,點心還不賴,所以幫襯過幾次。




舖面上的牌匾寫着中華廚藝四個小字,問與中華廚藝有何關連,原來是因為老闆修讀過中華廚藝。

舖很細小,十多二十人就可以坐滿。




小舖來說,點心款式很豐富了。



   

   

   

   



每次去九龍城「搵食」遇着人山人海,我就會轉舵去美味食家。


7 則留言:

  1. The pics're nice and prices're good too!
    [版主回覆08/22/2010 14:10:00]好食得過,最重要唔駛排隊等位嘛。

    回覆刪除
  2. 駛唔駛加一 ga
    [版主回覆08/22/2010 14:11:00]......我記得應該係冇加一。

    回覆刪除
  3. That's a neat little place...as long as the food are good, I don't care what it looks like!!
    [版主回覆08/22/2010 14:12:00]九龍城好多喱種冇裝修嘅平價食店,不過好多都要排隊等位,喱間應該係仲未上過飲食雜誌,所以冇人等位。

    回覆刪除
  4. 價錢又唔貴喎 , 抵食...
    [版主回覆08/22/2010 14:12:00]係抵食架,星期六日都唔駛排隊,啱我,我好怕排隊。

    回覆刪除
  5. 我鍾意原隻鮮蝦腸 ~
    冇蔥呀......very good !!!
    [版主回覆08/22/2010 14:15:00]頭幾次去,必點蝦餃蝦腸,啲蝦好有蝦味,食得出係游水蝦。不過之後就差咗啲咯。

    回覆刪除
  6. 看照片,腸粉和鯪魚球都很有水準哦!
    [版主回覆08/30/2010 20:15:00]食得過架。

    回覆刪除
  7. Deli Prince Club 美味少爷2010年9月21日 下午3:45

    noted. the dim sums look nice.

    回覆刪除