2010年8月18日 星期三

買保險



報章說,八達通與A保險公司「合作」,有人投保就可抽佣25%。與C保險公司,除了佣金,兼收取年費、花紅、獎金、收入保證金等。賣得多,賺得多,八達通過去四年靠賣客戶身份資料就已經賺了4400萬,佔總收入逾三成。


八達通四年賣了140萬個用戶,打出334萬個推銷電話,A保險公司成功了1500人,C保險公司成功了1300人。報章只舉出兩家保險公司數字,其他公司可能只有數百吧


成功率大概0.1%,八達通就可以年賺千萬,可以想像保險公司賣保險是何等豐厚利潤,亦可知為何八達通及銀行都是賣客戶給保險公司。


據說,保險代理賣出一張單,佣金是五年保費的60%。


我結婚時買了一份保險,隨着越聽越多,之後,除了旅遊保險,我再沒有買其他保險。



6 則留言:

  1. 五星下的三星2010年8月18日 清晨7:20

    咁人壽保險呢家野,都冇得計佢地賺得係咪好暴利,只係知道佢提供的保額係自己需要就買。始終人都有機會遇到死亡,最後都叫有錢買番張草蓆包住自己,唔駛勞煩其他人。
    [版主回覆08/19/2010 00:17:00]保險有好多種,基本上都係一大班人夾份去賠,所以嗰啲保險國家擔心人口老化,怕到時賠嘅人多買嘅人少會爆煲。

    回覆刪除
  2. insurance companies are making so much money...they are one of the biggest corporation in the world...
    [版主回覆08/19/2010 00:18:00]錢佢哋就賺盡,爆煲就推比政府埋尾。

    回覆刪除
  3. 人壽保險應該是 佣金最多的, 人只求一個"保險", 年年交款.
    [版主回覆08/19/2010 00:18:00]我結婚時買嗰份保險,保額夠買一層樓,但到我攞番錢時怕者窗台都買唔到。好在上咗市,股息+股票都可以抵銷咗我比嘅保費。

    回覆刪除
  4. 可恥,任何人都痛權出賣人地ge私癮
    [版主回覆08/19/2010 00:19:00]弊在好多人唔介意呢,介意嘅人變成好似阻人發達咁。

    回覆刪除
  5. 我其實買過D保險多到都唔知有幾多份 !
    [版主回覆08/19/2010 16:43:00]你點解要買咁多保險呢?

    回覆刪除
  6. 在澳洲保險公司不是通過直銷的,外國人都會為家居和車輛買保險,但是就要去保險公司排隊買。至於醫療是有國家保全的,所以不用買。在澳洲保險業從業員的地位不會像香港一樣,人家人逃,反而是很受尊重。
    [版主回覆08/30/2010 20:43:00]好多外國正正經經行業,喺香港會變得好乞人憎,例如地產經紀,收費電視推銷員。

    回覆刪除