2010年8月10日 星期二

後座BB



昨天新聞說,爸爸開車,抱着9個月大BB的媽媽與4歲女兒坐在汽車後座,汽車撞向路邊石躉,撞得不算猛,所以爸爸媽媽及女兒都沒有受傷,但BB死亡。


香港特有現象,爸爸坐在前面開車,媽媽抱着BB坐後座,鮮有用BB專用的安全座。


港媽都認為只有將BB抱在懷裏才會最安全。在外國,人人都將BB放在嬰兒座,有甚麼問題呢。港媽說「人鬼殊途」,那些「鬼佬鬼婆」只顧自己自在舒服,經常懶理子女。


遇上意外,媽媽準會以命換命去保護懷中BB,我不會懷疑媽媽這種犧牲性命的愛心,但我懷疑她們的能力。


行車途中,很容易睡着或者走神,當遇上撞擊,不是你想抱住BB就會抱得緊,就算抱得住不飛出車外,也可能用力過猛,將BB壓死。媽媽身體的脂肪再厚,脂肪下面也是硬繃繃的骨頭,別以為自己是airbag,airbag會自動充氣自動洩氣,身體不會。


不要怪法例太多,法例本意是用來阻止愚昧無知的人製造悲劇。



7 則留言:

  1. 我贊成要強制性要D父母比BB用嬰兒安全帶.
    [版主回覆08/11/2010 15:36:00]通常要死得人多政府先肯立法。

    回覆刪除
  2. That is stupidity!!!  In the US, if you are caught driving with a young child without a child seat, the fine is extreamly high, plus they will make youn park the car until you can have someone deliver a child seat...or take the child away....(the charges will be Reckless endangerment, which is a felony, punishable up to a year in prison!)
    [版主回覆08/11/2010 15:37:00]我都覺得凡係關於兒童嘅法例,都應該要重手啲,唔好比啲愚昧無知嘅大人害死啲細路。

    回覆刪除
  3. It's just so sad to read news like that. But buying a baby chair for the car is definitely needed & it's quite strange & unbelievable  that we don't even have this law........
    [版主回覆08/11/2010 15:37:00]因為死得唔夠多人嘛,當年都係因為好多人拋出車外,所以先立法綁安全帶。

    回覆刪除
  4. 要用架 ... 我贊成強制立法 !!
    [版主回覆08/11/2010 16:27:00]BB安全座好容易買到,但唔立法啲人就唔用。

    回覆刪除
  5. 講真, 以前龍豬手抱時, 我同佢搭的士, 我都好驚架! 我都會諗幾時的士會有car seat 呢? 或者我帶個car seat 俾的士?
    o係討論區見到人講話裝咗car seat, 個位會窄咗, 坐得唔舒服喎... 咁你知點解會有意外發生啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆08/12/2010 12:27:00]我問過嗰啲媽咪,佢哋冇講過嫌個位窄咗,而係話抱住BB係最安全,因為自己係人肉 cushion ,有咩事就攬實BB,用自己身體擋住撞擊喎。問題係佢哋自信心過度爆棚,你話擋就擋到喇咩,如果係咁,車裏面做晒 cushion ,咪冇人會撞車死囉,咁簡單嘅,汽車工廠早就做咗啦。

    回覆刪除
  6. 你講得啱呀,雖然意外GE嘢冇得避,話LAI就LAI,bb真係好陰功呀,lai到呢個世界冇耐,咁就.......
    [版主回覆08/12/2010 12:32:00]唉,我唔知嗰啲媽咪睇到喱段新聞,會唔會有所警惕。

    回覆刪除
  7. 五星下的三星2010年8月13日 清晨7:16

    太多人習慣用一句「咁多人都咁做,又唔見有事?」做擋箭牌,但係佢地就係唔明白咩叫「意外」…
    [版主回覆08/13/2010 15:14:00]係,你講得啱,啲人就係咁同我講,亦因為佢哋冇撞過車,所以唔識死。

    回覆刪除