2009年12月18日 星期五

Sevva



Sevva @ Central (28-11-09)













請慢用。















6 則留言:

  1. Thank you Thank you Thank you. Nice looking food. You take very good pictures.Thank you.
    [版主回覆12/20/2009 15:56:00] 

    回覆刪除
  2. 有沒有看見他們出品的聖誕禮物,可愛得讓人嚮往美食!
    [版主回覆12/20/2009 15:58:00]嗰啲刀刀叉叉?睇過就算喇,反正都唔襯我個狗竇咯。

    回覆刪除
  3. 嘩..........好富貴的 high tea !
    [版主回覆12/20/2009 15:59:00]間唔中扮吓富貴咁囉。

    回覆刪除
  4. LC and I were there once, I think...
    [版主回覆12/20/2009 16:00:00]LC 我就肯定佢去過,你…我就唔知喇。

    回覆刪除
  5. 好靚的HIGH TEA 點心...有D流口水... , 比一般的HIGH TEA..特別
    [版主回覆12/22/2009 01:12:00]以下呢個都比一般的 HIGH TEA 特別 :
    L'Atelier de Joël Robuchon

    回覆刪除
  6. 哇!真係好吸引人啊  不過,實好貴~~~
    係喇,前日朋友提起銅鑼灣一間叫 Divo Dining 的餐廳,話雖然係樓上,不過格調好高級,唔知妳有無去過?
    順便祝妳聖誕節快樂
    [版主回覆12/23/2009 23:55:00]聖誕快樂!
     
    冇去過呀,但喺報章雜誌見過,睇得出好高檔,擇個日子去試吓先。

    回覆刪除